Home About Heart

ERTI PERSAHABATAN

Aku dah hidup selama 16 tahun dan dalam hidup aku selama ni 
Aku dah rasa diri aku dihargai dan diri aku diletak tepi
Di tolak sana sini. Dibiar tanpa erti

Sahabat sahabat sahabat -.-
Kenapa harus dijadikan sebagai lawan ?
Aku sayang kaw . aku cinta kaw 
Aku sanggup buad apa saja demi kaw

sahabat adalah satu-satunya pintu kebebasan aku
Banyak perkara yang tak dapat aku beritahu kepada keluarga 
tetapi dapat diberitahu kepada kawan

Kesenangan hidup aku adalah memperbanyak kawan
Tetapi bukti persahabatan yang setia ialah diwaktu kesukaran
Sahabat aku suka pada aku
Tetapi tidaklah semua orang yang suka kepada aku
Kerana itu adalah sahabat aku

Aku kecewa sebab aku dibenci oleh kawan aku sendri
Dan tidak menghargai aku langsung :'(
Memang perit kalau aku nak catat satu persatu dalam ni

Kalau nak explain panjang pasal erti menghargai
Aku tak tau nak sebut macam mana
Cuma kehidupan seharian inilah yang akan beri korang 
Rasa apa itu hargai, menghargai, dan dihargai

Maafkan aku kawan :(
Aku tau aku dah banyak buadt korang rasa benci dekat aku
Aku sedar siapakah aku ini nak buat korang
Rasa gembira setiap hari bersama aku
Maafkan aku

Assalammualaikum