Home About Heart

ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum. Hi blogger. Miss me? Alolololo miss you more
Haaa hari ni nak cerita sikit pasal result final exam aku, Alhamdulillah above 3.0




Alhamdulillah syukur pada Allah. Sikit je lagi nak dean :')
But is okaylah tak ada rezeki. Mungkin next sem. In shaa Allah.
Result budak classmate aku pun semua gempak!
Ramai juga dean weh! Hahaha jelous gilaa, hahaha

But tak apalah. Aku dah cuba yang terbaik.
Bak kata s "ni baru panaskan ejen, baru permulaan" hahaha
kata-kata pembakar semangat! Harap bolehlah kekalkan pointer
above 3.0 sampai habis dip. In shaa Allah :)

Barulah dapat menikmati cuti sem dengan tenang.
Tak payah fikir pasal result dah. Hee hee :') Tapi cuti ni macam bosan je
tak tahu nak buat apa. Duduk rumah, aku makan sleep and television and repeat
hahaha see? bosankan? Nak ajak parents pegi bercuti tapi macam busy je

Tak apalah ada television ni pun dah okaylah tu :)
Dia always ada dengan aku. Hahaha nak lepak member busy dengan study -.-
Kiranya aku ni lambat cuti sem ahh! So sad :'( haaaa k ahh bye haha
tak sopan betul aku ni :p tetiba bye. heee sorry sorry. Cukuplah sampai disini.
Heee. Nak cerita pasal result je sebenarnya. Bukan nak bangga
dengan apa yang aku dapat cuma nak share je. Tak salahkan :) heee
K ahh jumpa lagi :* muah kiri kanan atas bawah.
Assalamualaikum.